Skrivet av: Nix | december 4, 2008

skräppass

Faktum är att jag är rätt nöjd med dagens pass. För det var ett riktigt skräppass. Skitnödig av ärtsoppa, tung i benen av tisdagens intervaller, kräkfärdig av pannkakor slet jag mig igenom 8 km. Med en smula löpskolning mitt i.

5:15-tempo och det enda positiva var väl snittpulsen på 147. Men det berodde mest på att kroppen hindrade mig att springa fortare…

Men hur kan jag då vara nöjd? Jo, det är sådana pass som gör att de bra passen är så bra.


Responses

  1. Orättvist… Ful snittpuls!

  2. joggbög😉

  3. Exakt!

  4. Ni är alltid så söta mot varandra!

  5. Plättar funkar alltså, pannkakor gör det inte…

    5:15 med 147 i puls *drömmer lite*, 5:15 på ett skitpass *drömmer lite mer*.


Kommentera

Kategorier

