Skrivet av: Nix | november 4, 2008

vardagsbonus

Jag fick till lite träning i dag med. Det var första inomhusträningen med tjejerna i Essinge IK F01/02 och den bjöd lite otippat på tåhäv, utfallssteg, magträning och en hel del stretchande. Det verkar lovande om det kan fortsätta så på tisdagarna😉

Således blev det stretch No2 idag – och ett kryss! Lite löpskolning på något av veckans kommande pass så har jag essat första veckan! Det är mer övningar än jag mäktat med överhuvudtaget sedan Stockholm Marathon… 07… Det verkar lovande, banne mig. Tack ska ni ha för draghjälpen! För utan era kryss så skulle jag fortsätta att ”glömma” det…

Dessutom spurthojade jag hem för att försöka hinna hem före L:s bilskjuts. Och cyklade till jobbet – men det räknas inte tydligen (har Masse sagt). Men jag förlåter honom – för jag fick ett par inomhusfotbollsskor av honom idag. Eller jag bytte dem mot en lyxlunch. Namnet var lyx. Priset var som att det var lyx. I övrigt var det ganska kass kinesisk mat… Jo, just det. Han fick ju kaffe också. På kontoret😉


Responses

  1. Lyxkaffe

  2. Ja, faktiskt. Nymalet kaffe direkt ur X9:an. Men som vanligt tar han surkaffe och inte den goooda latten.

  3. latte är jävulens påhitt.

  4. Jepp – sold my soul for some decent coffee

  5. All extraträning som blir av är av guld värd. Och vips så sitter jag här och gör smygtåhävningar under skrivbordet.

  6. Bra Lena!


Kommentera

Kategorier

