Skrivet av: Nix | oktober 24, 2008

VAB

Väldigt Avtagande Blåst
Vind Alltid Bekymmersamt
Vila Av Ben

Nej, Vård Av Barn. Idag igen. L denna gång. Men det är lättare med en sexåring än en tvååring. Lite TV och vindruvor så har en förmiddag gått. Och mina ben är rätt nöjda med höjdläget som bjuds.

Masse har konstaterat att det i alla fall mojnar. Och det får gärna bli ytterligare lite mindre blåst för min del…

Det riktiga nervositeten har inte infunnit sig ännu – och det kanske är bra det. Det är trots allt hela lördagen kvar också. När nummerlappen är i handen så brukar det stissa till sig ordentligt i magtrakten. Kul ska det bli i alla fall! Riktigt kul!


Responses

  1. Det har redan börjat för mig.

  2. Vag Anledning (att) Baissa??

  3. Jag har aldrig varit så ofokuserad på ett lopp som ÅM, men jag är övertygad om att överresan och lördagkvällen kommer se till att spänningen kommer insmygande! Kul ska det bli sa Bull.

  4. Klart att lördagen tar in dig i spänningen.
    Själv börjar jag känna att det spänner i öronen, kliar i halsen och gör ont i huvudet.

    Allt är alltså som det ska😉

  5. Något annat skulle gjort mig orolig!🙂

  6. Val Av Baissningursäkt tror jag mer på, Johan😉

  7. Hoppas det går bra för ER på loppena. Ja, jag säger Er för tyvärr pekar allting mot mig i detta läge. Vaknade igår med tokförkylning samtidigt som det har stulat till sig med familjens planering osv. Så jag TROR att jag måste avboka; har dock inte gett upp hoppet ännu. Jag kan rapportera mer ikväll!! Annars får ni äta gott och springa väl för mig oxå!!!!

  8. Neeej, vad träligt!

  9. Åhhhhh vad tråkigt!!
    Krya på dig snabbt som blixten nu och häng med!

    Karin: S-IKY! Ful marathontid, tycker jag.😛

  10. Har för övrigt en annan idé som ni kanske nappar på! Visst vore det skoj med en lunchspringning säg en gång i månaden… I centrala delar av Stockholm, kanske en 7-8 km med efterföljande lunch?? Kan inte det vara ngt att spåna kring?

  11. Absolut!
    Räkna in mig i de planerna.
    Superkul!

  12. Håll i hatten när ni åker över till Åland, ta en wiskey el två, det dödar alla ev. halsbaciller på ett kick😉 Lycka till nu!!!

  13. Hm.. liknar allt mer 10 små negerpojkar. Trist.
    Vindstyrkan verkar ju avta för varje uppdaterad repport! The trend is your friend! Ytterlligare en kompis!?


Kommentera

Kategorier

