Skrivet av: Nix | oktober 22, 2008

misstroendevotum!

Det är bara en av er som tror på mig! Ni andra kallar mig Biassare, eller rackar ner på mig genom att säga att jag aldrig blir frisk till maran. För tro inte att jag inte genomskådat er. Hmpff.

Nu råkade det slumpa sig så att lite sömn och vila helt otippat botade den dödliga sjukdomen jag bar på… Det har INGET att göra med att jag baissar.

P:s förkylning var nog en tredagarsfeber – så den smittar inte heller. Det enda som kvarstår som taskig ursäkt är eventuell sjösjuka och motvind. Men de är ju bra nog😉

Jag kanske, eventuellt, kan tänkas ha överdrivit en liten, liten smula tidigare. Liten. Kanske. Men när jag tänker på det så känns det lite som att det kommer tillbaka igen. Jag kommer säkert inte ens kunna åka till Åland – så sjuk kommer jag att bli😉


Responses

  1. Halsfluss – det har du inte haft sen förra loppet va´? Sjösjuka – räknas det? Klart du bär på något virus eller allvarlig sjukdom – kolla genast pulsen!

  2. Ebola! Det var länge sedan.

    Annars kan jag alltid bläddra lite i någon bok. Anatomi för idrotten ger en chansen att hitta en rasande massa muskler och ben att ha ont i!

  3. TBC lär vara på rundtur har jag hört – mammas man påstår att han fått det under bussresa hem från Prag😉
    (både mamsen och jag tippar förstås på för mycket sittande på uteserveringar…)

  4. Sant! Jag tror också att du har TBC – det går ju på en massa förskolor i Bromma och har säker spridit sig till stor ön.

    Kommer du över huvud taget att kunna springa nånsin igen?


Kommentera

Kategorier

