Skrivet av: Nix | september 19, 2008

Da Baisser

Debaser är en klubb i Stockholm. Da Baisser är en löpare i Stockholm…

Men det blir halvhjärtat än så länge. Mellanmjölksbaissning.

1. Jag har ont i halsen. Konstigt – eftersom jag kört kvalitet två dagar i rad, Synnerligen skumt.

2. Jag har ont i ryggen. Konstigt –  eftersom jag cyklat någon, ett par mil om dagen i två veckor (helgen oräknad). Utstuderat underligt.

3. Jag blev jättetrött redan efter tre kilometer igår. Konstigt, eftersom jag bara sprang i strax under 4:10-tempo dagen efter ett backpass. Mycket mysko.

Men jag har ju hela veckan på mig att bli sjuk – så det löser sig nog!


Responses

  1. Men för tusan Niklas, du skulle inte ha sprungit så nära mig, jag har säkert dragit med mig några för dig okända dagisbaciller som vill komma och hälsa på dina barns baciller;) Bli sjuk nu så går LL som en dans! Din vilateori verifierad!

  2. De säger att den förkylningsvågen som nu går är den starkaste på flera år… Många tror att det är influensa. men den kommer i november…

  3. It’s out there to get you!

  4. …tog du den blommiga 16-tummaren kanske? Då förstår jag att du har ont i ryggen…

  5. Snart skriver du väl att du har ont i foten och benen också…😉 Själv har jag minsann en vattenblåsa på lilltån. Det du!

  6. Min vattenblåsa på lilltån försvann efter skobyte, himla piffigt.

    Men hur är det egentligen med stressfrakturen Nix? under långpasset så verkade du inte ha blandat Voltaren och Alvedon i för stor mängd, du var ju talbar alla kilometrarna. Någon överdriven hälta gick inte heller att se.

    DU HAR VÄL INTE GÅTT TILL DOKTORN? och blivit avfärdad som sveda-värk-o-bränn-motionär…

  7. … eller fått stress-magsår till följd av allt tablettätande. Eller fått en muskelbristning i piriformis. Eller… Klart han blivit avfärdad som SVBM😉

    (jag har för överigt punkterat blåsan och tejpat tån så nu kan jag inte skylla på det. Heller.)

  8. hahahahahaaaa…. SVBM

  9. Det kanske är Göran Persson-syndromet? ”Jag är för stark i förhållande till vad jag tål…” Fast piriformis låter ju onekligen bättre, mer löpmässigt om man så säger.

  10. Kungen av baissning är i gång!
    Dock så vill jag bara framhålla att vi numera faktiskt även har Debaser i Skåne, närmare bestämt Malmö =)

  11. jaja – ni kan skratta om ni vill. Håna mig, Jag baissar – ni står still!

    Undrar om Jocke Berg stämmer mig nu…

    Dunceor: kul! Det är en bra klubb – i alla fall i Stockholm. Även om jag aldrig är där…

  12. Det är en bra klubb helt klart, både i Stockholm (dock bara varit på original Debaser, inte medis) och i Malmö.


Kommentera

Kategorier

