Skrivet av: Nix | juni 23, 2008

tack!

jaha, jag spammar på med ett tredje inlägg…

Det var ruskigt kul att ha fest med er! Speciellt imponerar ni avseende inbetalningen. På nio dagar har i det närmaste alla betalt. Jag har inte riktigt koll på exakt hur många vi var, eller om det täcker kostnaderna för det som konsumerades. Och jag bryr mig faktiskt inte. Om jag gått med förlust så är den så liten att det kvittar fullständigt – det betalar jag med glädje för umgänget!

För er skull – så att ni sover gott: den kompletta listan:
Nix, S, Masse, Görel, medeldist – kontant.
Resten, jag skriver det ni skrev på inbetalningen:

FEST LINN I

ANN-SOFIE

JD DRICKA

NISSE O JD

N’BATHA

FEST, ERIK

HELENAA

REBECCA M

ALLAN MONTAN

FREDRIKA X2

DAGISPAPPAN

BENET M FRU 

JOHAN ALM

HENKE KALMAR

BERGLUND

KALLEDUNCE

FRÅN KARIN
CATTI

 


Responses

  1. Nu blir jag lite orolig,,,att jag satt in pengarna till någon helt annan,,,, Skulle tyvärr inte förvåna mig.

    Enligt min bank har det gått över 300kr till ditt konto den 9 juni, avsändaruppgifter ”Catti”.
    Om du inte hittar något hör av dig till mig på min mobil 070 585 40 12.

  2. Sorry, sorry, sorry!!!
    Du var ju FÖRST av alla med att betala!
    Och därför halkade du över på sida två…

    Klart att du har betalt också.

  3. Det är helt lugnt,,,bara du har fått pengarna.
    Det har hänt mer än en gång att jag vänt på siffror och glatt främlingar med en och annan krona🙂.

  4. Sånt är ju helt klart uppskattat och bra av folk. Det gör ju att du kanske vill ha samma fest nästa år på maran? =)

  5. Återigen tack för en siperfest! Det var så jävla roligt och hoppas det händer igen, annars får vi ha fest på min gård. Något man i sanning kan ha.

    Men jag märker att Andreas o Alessi inte betalat. Jag tar på mig det då jag helt enkelt glömt att ge dem kontonummer.

    Pengar kommer snart.
    Ledsen för den missen.


Kommentera

Kategorier

