Skrivet av: Nix | juni 23, 2008

snabbt som vinden

Jaha – inte ett inlägg på en vecka, och nu två på en kvart…

Men just en kvart tog det för BRC att ta emot ordern och skicka klockan… Det är ruskigt stort! Jag ringde dem i och för sig för att kolla lagerstatus och hur det gör när vissa grejer är restade, och Andreas, som han hette, lovade att bevaka ordern så att det blev som jag ville (dvs skicka det de har hemma, och resten i ett annat paket). Jag vet ju inte att det är rätt grejer i paketet, men det är ruskigt snyggt i vilket fall!

Nu är den nog inte skickad, utan mera ”skickad” – eller som posten uttrycker det: ”…mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren”.

Nu. NU! Jag vill ha den NU!


Responses

  1. Den som väntar på något gott…😉 Jag kräver en recention sedan! (måste ju veta om jag ska lägga pengarna på den dära klockan när jag är över i staterna…)

  2. Räkna med att rescension kommer – det kan nog bli pass med tre klockor på armen…

  3. Just nu är min rekommendation att vänta tills det har kommit en mjukvaruuppdatering vilket borde komma när som tycker jag.


Kommentera

Kategorier

