Skrivet av: Nix | juni 14, 2008

Som en julkalender hela dagarna

Vadå julkalender? Det är ju mitt i början av sommaren?
Jo – men i min kalender handlar det just nu om julkalender. Inte så att det är 24/12 – mera att man får leta efter luckorna.

Just nu sitter jag i en lucka – på bio med L och en kompis. Horton ska strax börja. Bra bloggtillfälle🙂
Sedan ska jag till en ny lucka – barnkalas på något lekland. Se där – ett joggpass!

Intressant att jag återigen varit sjuk utan att fatta att det är allergi. Lite spray och ett par piller och allt är grejt!
Vi får se hur det blir. Benen är halvpigga i alla fall.

Jag kommer inte att springa imorgon – jag ska på hustruplanerad överraskning. Har inte en aning, men jag kanske får en halvtimme till löpning. Hon verkar känna mig…

Tisdag är hon på kurs, men med lite tur hinner jag in till löpningen!

Som sagt – livet som en julkalender utan slut.


Responses

  1. Jag tror att överraskningen är 3h fri tid till träning, så planera för en rejäl långpanna!

  2. Livet är en julkalender även utan barn… Jag begriper inte vad det är som käkar upp min tid😉

    Nåja, hoppas du har det bra mellan biobesök och barnkalas, vi ses väl någon tisdag i sommar eller så!🙂


Kommentera

Kategorier

