Skrivet av: Nix | juni 9, 2008

pengabrorsan

Han skrev en gång text på en tidigare känd melodi som han kallade pajas på timlön. Konsult alltså…

Jag suger för övrigt, uppenbarligen, på cash management… Men jag är bra på kalkyler. Således landade totalsumman på 300 pix per näsa – precis som jag sa innan. Plus 20 spänn per streck på listan. Minns ni inte streckan så har jag listan. Sätt in på LF Bank på kontonummer (byt bokstäverna mot siffror):

9020.femtio.564.sjutton

Skriv gärna namn också…

För övrigt sprang jag i lördags. Det var tuuuungt i sex km. Dessutom rodde jag en halvtimme igår, och inte i roddmaskin – utan hardcorevarianten i roddbåt med hela familjen som ballast. Men den riktiga träningsviljan har ännu inte infunnit sig.

För övrigt är jag numera anmäld till både halvmarans och marans träningsgrupper! Tjoho! Nu ska jag bara bestämma hur och inför vad jag ska träna i sommar…


Responses

  1. Samma här, har också anmält mig till båda TSM´s träningsgrupper – ska bli jätte roligt.

    Har satt in pengarna nu🙂

    Ha det gott.

  2. The check is in the mail… Ses vi kanske redan på söndag? eller på tisdag?

  3. Pengar kommer inom en snar framtid till ditt konto!
    Och jag har anmält mig till båda TSM-grupperna jag med. Tjoho!🙂 Får jag jaga dig på stridesen och intervallerna?

  4. Pengarna anländer till ditt konto under kvällen!

  5. Johan: Jag hade missat söndagen. Men jag ska förhandla i familjekalendern om det. Jag återkommer.

    Karin. Jag kommer att citera ”Idrottarens återhämtningsbok” ett antal gånger. Den är kanonbra. Men jag börjar med ”…de individer som föds med ens tor andel typ 1-fibrer har större förutsättningar att nå större framgångar i idrotter som ställer högre krav på uthållighet än de som föds med stor andel typ 2-fibrer. Att födas med stor andel typ 2-fibrer ökar däremot chanserna att uppnå framgångar i idrotter som karaktäriseras av snabbhet och explosivitet.”

    Så: jag spöar dig på strides, du slår mig på maran… Vill du byta?

  6. Nä😉 Men vi kan turas om att dra varandra…

  7. Så ja, då har även jag gjort rätt för mig.

    Jag satt och kolla på Ålands Marathon idag men hitta inga paketresor. Kanske inte kommit upp än. Men jag hoppas någon av er tar tag och gör en stor gemensam anmälning så vi kommer på samma ställe och liknande. Jag är så revanchsugen på maran!

  8. The money for me and the Mrs is on its way… Varför skrev jag på engelska? Hm, märkligt.

  9. Så, nu ska det vara fixat härifrån också. Bekräfta gärna då jag tyckte det strulade lite men det kanske blev rätt…😉

  10. Tack för pengarna! Roligt att allt verkade till belåtenhet. Synd att ni glömde hallonsåsen.
    Men näää, catering är nog inte min grej….🙂

  11. Chokladkakorna var grymma… Tack Agneta!

  12. Sådär, nu har jag betalat in.
    Bättre sent än aldrig. NBu har jjag vidare bett alla softa Linneaiter från Södermalm betala också så nu fylls kassakistan på.

    Men vänta nu. När jag tänker efter så skrev jag inget om att de ska betala för sin öl och vin. Måste maila dem igen. Inte betalade jag heller för mitt eget bruk av öl men det sträckte sig endast till typ en öl om jag inte missminner mig.

    Jag ber min bror betala fölr en extra öl.
    Åtrrerigen tack för en grym fest.

    A

  13. Antingen har Allan spastiska ryck i fingrarna eller så är det hans tangentbord som strular ”big time”…🙂

  14. Hej allihop
    Perngarna dräller in – ni är uppenbarligen bättre än jag på CM…

    Agneta – inbetalning 2 är på väg, jag mindes fel vad Masse sa att det kostade.

    I övrigt har jag fått pengar ifrån (för att ni ska slippa oroa er):

    Allan
    Benet*2
    DP*2
    Johan
    Henke
    berglund
    Dunceor
    Karin
    Catti

    Tackar för det!

    Jag lovar att vi återkommer om Åland. Jag tror banne mig att jag ska ta tag i det med en gång – om inte Masse misstycker. Det vill säga med ett mail till vår kontakt på Viking Line från förra året.

  15. Masse och Görel är också clearat – och Medeldist.

    Bara så att ni andra inte börjar jaga dem😉

  16. Agneta: Jag åt massor av hallonsås. Den var tok-god, liksom pastasalladerna och chokladkakan. Heder åt dig!🙂
    Räkna in mig till Åland btw. Om inte annat kan jag vara maskot i kaninöron😉

  17. Halloj! Våra borde ha kommit in i torsdags eller fredags, kolla gärna innan du skickar broschan med järnröret😉 Tror Gunnar hade två streck, är det flera så kanske jag kan sticka någon semla i fickan på dig vid tillfälle.

    Såg förresten för första gången undertiteln till din blogg – Hur mardrömmar blir till drömmar. Intressant, också lite high/low tema.

  18. Dineros torde infinna sig under måndagen. Tack för en fin fest!


Kommentera

Kategorier

