Skrivet av: Nix | maj 30, 2008

a-lot-of-checks

Ivan Hlinka, Ivan Lendl, Jaromir Jagr. A lot of tjecks.

Men det var inte det jag skulle säga, utan att det har checkats av saker på löpande band idag och igår.

Mat – check
Öl – check, eller – faktiskt: tjeck😉
Vin och annan dryck – check
Snacks – check
Nummerlapp – check
Uppseedning – check
Anmäld till SM-09 – check
Barn i Vallentuna – check
Hustru på fest – check
Badtunna från Uppsala – check
Vatten i badtunna – check
Pavel Bure – nej, han är ryss
Eldat i tunnans kamin – check

Kvarstår gör ett varmt inomhusbad med olja och sedan sömn. i sängen.

När jag var ute för att kolla vattentempen (19 grader på en halv eldning) så hörde jag Kiss dra igång Shout it out Loud. Jag hoppas att det är sista extranumret – så att de kan börja riva snart!

Jag har pillertrillat i mig lite Voltaren T, och tamejtusan om det inte gjorde susen! Intressant dock att jag återigen lyckats dra på mig ”halsont”. Boven i dramat verkar vara carboloadern och lite grann sömnbrist. Det kan jag leva med!


Responses

  1. Det går nog bra! Jag kommer förbi imorgon strax efter Karin då jag hörde att Karin som studsa in då för att slå följe till Stadion🙂

  2. 3h37min imorgon- inte illa!//Mattias

  3. Jag kommer nog också förbi för att lämna väska och hjälpa till ed det som behövs! Lite sömn kommer göra susen. Vi kommer vara såå snabba imorgon!

  4. Ja det blev ju lagom korrekt i mitt inlägg ovan… ska nog lägga mig nu. Kommer antagligen förbi strax efter 10-tiden ifall det är okej.😉

  5. Lycka till! Hoppas att inte värmen, bristen på sömn eller ”halsontet” ställer till det. Spring snyggt och snabbt!

  6. Lycka till nu Nicke!

    Detta kommer gå mkt bra!


Kommentera

Kategorier

