Skrivet av: Nix | maj 19, 2008

ignorantNix kan själv

Okej, jag är som M 3,5. Eller jag har fattat var hon fått det ifrån.

Jag frågar er om tips om naprapat och får 200 underbara tips. Helt logiskt väljer jag en helt själv, som ni inte tipsade om…

Men Stefan, som jag bokade, är nära jobbet, bjussade på en TSM-föreläsning och – kanske det viktigaste – tidigare naprapat i AIK hockey! Tid bokad på onsdag, men benet är betydligt bättre. Bättre än i fredags, faktiskt. Tanken är att försöka springa imorgon. Vet bara inte när jag ska passa in det i tiden…

Men tack snälla ni – jag uppskattar verkligen ert engagemang. Och jag kanske provar dem senare.


Responses

  1. Och jag som inte ens hann tipsa! Jag tror vi alla är glada bara du blir hjälpt. Fast naprapaten skall du förstås lyssna på😉

  2. Lysande!

  3. Fasen oxå.. har du fått in några bra tips om hur man mentalt och fysiskt hanterar att efter 24 veckors träning frisk som en nötkärna.. går och drar på sig en förkylning NU mindre än två veckor innnan tee time…??

  4. Härligt. Verkar som ”M” kommer bli drivande och framgångsrik och beslutsmässig!

  5. Pelle:

    Man ser till att sova och äta bra.
    Och konstaterar att 11 dagar är jättelång tid för att bli av med en förkylning.
    Om du vilar åtta dagar så hinner du fortfarande springa ett pass för att få lite spring i benen på torsdag – och den lilla förkylningen lär knappast påverka slutresutatet i någon större utsträckning…

    Således inget att stressa över.
    Själv tar jag gärna en förkylning nu, bara jag slipper en på tisdag i NÄSTA vecka…

  6. Tack, jo jag vet att jag troligen hinner med att friskna till ordentligt… men det mentala är det jobbiga missade ju mina 2 mil i söndags…


Kommentera

Kategorier

